Conflict met je klant

Documenten Selfservice

  • Stel zelf contract of brief op
  • Keuze uit 150+ documenten
  • Gratis voorbeeldbrieven
  • Regel alles 24/7 online
  • Juridisch waterdicht

Beoordeling van conflict

  • Jurist beoordeelt je kansen
  • Snel inzicht in je situatie, rechten en plichten
  • Duidelijkheid over je opties
  • Strategisch juridisch advies

Onderhandeling en bemiddeling

  • Als amicaal overleg niet helpt
  • Beoordeling kans van slagen
  • Zeker van maximaal resultaat
  • Ervaren jurist: betere deal
Gebruik de pijltjes toetsen om alle producten te zien.

Mijn klant betaalt niet, wat nu?

Betaalt je klant de factuur niet? Neem dan eerst persoonlijk contact op. Misschien heeft je klant een geldige reden voor de vertraging. Als dit niet het geval is, kun je de klant formeel in gebreke stellen en een herinnering sturen om alsnog te betalen. Maak het jezelf makkelijk met ons stappenplan.

Omgaan met ontevreden klanten

Voldoet je dienst of product niet aan de wensen van je klant? Misschien is er iets misgegaan. Ga in gesprek en zoek samen naar een oplossing. Je kunt bijvoorbeeld aanbieden om de dienstverlening te verbeteren of het product te herstellen, repareren of vervangen. Dat voorkomt langslepende discussies, negatieve reviews en een juridisch geschil. Gaat je klant niet akkoord met de door jou geboden oplossing of komen jullie er – na overleg – samen toch niet uit? Dan is er sprake van een juridisch conflict. Lees meer over hoe je omgaat met ontevreden klanten.

Heb je een vraag over het conflict met je klant?

Je kunt ons altijd even bellen.
Ben je niet verzekerd? Bel dan 088 3279 829.
Ben je wel verzekerd? Bel dan 088 3279 800.