Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur via ons algemeen telefoonnummer: 020 651 7517.
Je kunt ons ook bereiken via een van onze andere telefoonnummers.
DAS op social media
Op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur beantwoorden we ook jouw vragen ook via social media. Volg ons en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van DAS.
Meer informatie, tips en nieuws plaatsen we ook regelmatig op:
Contactformulieren
Via onze contactformulieren kun je ook direct een vraag of verzoek indienen. We reageren zo snel mogelijk inhoudelijk op je melding, maar uiterlijk binnen 6 werkdagen.
- Voor wijzigingen op je lopende rechtsbijstandverzekering.
- De jaarlijkse opgave van je bedrijfsgegevens
- Aanmelden op onze digitale nieuwsbrief
- Afmelden op communicatie van DAS
- Blij met DAS en je wilt dit met ons delen
- Meedenken over producten, diensten en communicatie? Meld je aan voor ons panel.
- Onduidelijke teksten gezien of ontvangen en wilt je ons hierop wijzen?
Telefoonnummers van DAS
| lokaal tarief
|
| lokaal tarief |
| lokaal tarief
|
| lokaal tarief |
|
|
| lokaal tarief
|
Telefonische wachttijd
We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan als je ons belt. Is het erg druk? Dan bieden wij je de mogelijkheid om een voicemail achter te laten. Spreek daarbij je naam, telefoonnummer en eventueel je voorkeur voor een terugbeltijdstip in. We bellen je uiterlijk de volgende werkdag terug. Bekijk onze reactietermijnen (pdf).
Vestigingen van DAS
Wij hebben 9 vestigingen in het land. Bekijk de adresgegevens en routebeschrijvingen van onze vestigingen.