1. Wat kan je zelf doen?
Het is handig dat je eerst zelf actie onderneemt. Dan kunnen wij je daarna beter helpen.
- Blijf in overleg met de andere partij.
- Zet je klacht altijd zwart-op-wit.
- Stuur een brief met je klacht. Bekijk onze gratis voorbeeldbrieven.
- Stel een redelijke termijn voor als laatste kans om het probleem op te lossen.
- Geef aan dat je na deze termijn verdere stappen neemt.
Liever eerst zelf meer lezen over je rechten én plichten, en hoe dat werkt? Voor de meest voorkomende situaties hebben we dat voor je op een rijtje gezet. Kijk maar.
2. Vraag juridische hulp
Reageert de andere partij niet of kom je er samen niet uit? Wij helpen je verder.
Niet verzekerd? Geen probleem
Ook als je niet bij DAS bent verzekerd, helpen we je met advies of juridische hulp. Je betaalt een vast bedrag per oplossing. Bekijk wat de juridisch specialisten van DAS On Demand voor jou kunnen doen.
Je bent verzekerd bij DAS
Jouw rechtsbijstandverzekering komt nu goed van pas. We helpen je met advies, juridische hulp of mediation.
- Meld je zaak online aan.
- Of bel ons op 020 651 88 15, maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur.
3. Zaak gemeld? Zo helpen wij je verder
Als jouw probleem onder de dekking van jouw rechtsbijstandverzekering valt, schatten we in welke hulp je nodig hebt. Vaak ben je al geholpen met een goed persoonlijk advies. Dat is onze ervaring. Heb je meer hulp nodig? Dan krijg je een vaste juridisch specialist. Die overlegt met jou over het plan van aanpak en gaat voor jou aan het werk. Natuurlijk blijf je op de hoogte van de voortgang. Lees meer over hoe we je verder helpen.