Voorbeeldbrief ontevreden over pakketreis

Heeft u klachten over uw accommodatie tijdens uw pakketreis? Met deze voorbeeldbrief dient u een klacht in bij de reisorganisatie.

Zo gaat u aan de slag

  1. Meld ter plekke uw klacht bij de reisleiding in uw accommodatie. Is er niemand aanwezig? Bel dan de reisorganisatie in Nederland.
  2. Zorg dat uw klacht schriftelijk wordt vastgelegd.
  3. Zijn de klachten niet opgelost tijdens de vakantie? Stuur dan een aangetekende brief waarin u klaagt over de pakketreis.
  4. Reageert de reisorganisatie niet of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact met ons op.

Belangrijk

  • Dit is een voorbeeldbrief van DAS. U kunt deze brief aanpassen naar uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post / e-mail. Bewaar een kopie voor uzelf.

Download voorbeeldbrief (gratis)

Lees verder