Voorbeeldbrief bezwaar tegen te hoge telefoonrekening

Bent u het niet eens met de hoogte van uw telefoonrekening? Met deze voorbeeldbrief maakt u bezwaar bij uw telefoonprovider.

Zo gaat u aan de slag

  1. Neem contact op uw telefoonprovider en vraag waar de extra kosten vandaan komen.
  2. Blijft u het oneens? Stuur dan een aangetekende brief waarin u aangeeft dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht.
  3. Weigert uw provider de factuur aan te passen? Dien dan een klacht in bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
  4. Is uw provider niet aangesloten bij de Geschillencommissie? Neem dan contact met ons op. 

Belangrijk

  • Dit is een voorbeeldbrief van DAS. U kunt deze brief aanpassen naar uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post / e-mail. Bewaar een kopie voor uzelf.

Download voorbeeldbrief (gratis)

Lees verder