Alle artikelen
6 resultaten
15 nov 2023
2 min leestijd
Niet betalende klant: hoe voorkom je dat je geleverde spullen kwijt bent?
Als ondernemer wil je natuurlijk de geleverde producten niet kwijt zijn als ze niet betaald worden. Maar kun je dat voorkomen? 21 feb 2023 3 min leestijdDit moet je als consument en ondernemer weten over de consumentenrichtlijn
De belangrijkste feiten over de Consumentenrichtlijn op een rijtje 6 apr 2022 3 min leestijdNieuwe wet tegen misleiding bij online aankopen: dit verandert er
Vanaf 28 mei geldt er een nieuwe wet die consumenten moet beschermen tegen misleiding bij online aankopen. Een belangrijke wet voor webwinkels. Wij zetten alvast de nieuwe regels op een rij. 21 mrt 2022 5 min leestijdDe kosten stijgen! Kan ik mijn prijzen verhogen?
Vrijwel alle ondernemers, zzp’ers en mkb’ers, worden er mee geconfronteerd: stijging van kosten. Mag je dan je prijzen verhogen? Wij zetten het op een rij en geven tips. 14 feb 2022 4 min leestijdAanmanen? Dit zijn de regels
Het is natuurlijk wel lastig als je facturen niet of niet op tijd worden betaald. Maar wanneer moet je in actie komen en wat zijn de regels voor het innen van facturen? 6 sep 2021 3 min leestijdOndernemer Marjan tot schrik gedagvaard door klant
Marjan runt een prachtige kartbaan die populair is bij klein en groot. Ze heeft een grote groep vaste klanten die met hun eigen karts komt racen. Als vaste karter Erwin klaagt over de beschikbaarheid van de baan, loopt de ruzie hoog op en dagvaartdt hij Marjan. Marjan belt ons op voor advies. Lees in het artikel hoe advocaat Sanne haar helpt.
Bekijk alle thema's